Když Vás vedl v autoškole instruktor, nestačilo, aby si přečetl manuál a podle toho učil řídit - musel umět auto řídit.
Chci Vám nabídnout moderní a interaktivní trénink, který je zcela propojen s praxí, a to nejen “v zasedačce”, ale poté v terénu.
Jako šéf vzdělávání jsem měl od externích partnerů desítky nabídek tréninků ročně - až na 2 výjimky nikdy nechtěli jít do varianty: “Dejte mi na půl dne 5 - 10 obchodníků dle Vaší volby a ti ať řeknou, zda je pro ně můj trénink přínosem, včetně nárůstu prodeje po tréninku”.
Přitom v drtivé většině je trénink pro obchodníky nebo manažery = očekáváme podnikatelské myšlení. Ochutnávka tréninku je investice do podnikání, jako cokoliv jiného.
Od roku 2007 jsem působil jako regionální trenér v Allianz pojišťovně, kde jsem pomáhal kolegům, aby byli úspěšní a respektovaní poradci.
Protože jsem přišel z obchodu, nedokázal jsem si představit, že budu trénovat a nebudu si sám ověřovat co učím v praxi. Proto již od začátku svého působení jsem prodával pojištění, a to úspěšně dělám i teď, kdy si čtete tyto řádky.
Po 6 letech jsem přijal roli manažerského trenéra, kde se prodej pojištění posunul do prodeje pozice obchodníka v pojišťovnictví. I zde jsem trénink 100% propojoval s praxí a přivedl do Allianz desítky špičkových obchodníků, včetně poradců od konkurence. Zároveň jsem získal respekt u manažerů, kde jsem jim pomohl s adaptací a efektivním řízením členů týmů.
Díky tomu jsem v roce 2015 dostal nabídku vést celé oddělení vzdělávání v roli ředitele Allianz Akademie, kterou jsem přijal jako jedinečnou výzvu. Během 4 letého působení jsem zcela změnil koncept vzdělávání s důrazem na praxi.
Můj tým, který byl 20-ti členný, ve většině v Allianz stále působí a jsou to nejen skvělí trenéři, ale hlavně praktici s vynikající vlastní produkcí. Několik z nich se již posunulo ve své kariéře na pozice manažerů a 3 kolegové dokonce na regionální ředitele v Praze, Plzni a Brně.
V tréninku se nám podařilo vychovat řadu špičkových obchodníků, kteří měli maximální podporu nejen ve vzdělávání, ale právě na doprovodech u klientů. Trenér zde nedělal pouze supervizi (to nikoho dlouhodobě nebaví), ale z velké části pomohl s prodejem a tím udržel nováčka ve výdělku. Díky tomu je dnes v interní síti Allianz pojišťovny řada velmi úspěšných obchodníků, kteří mají extrémně vysoké příjmy z podnikání v této branži.
V roce 2019 jsem se rozhodl po 12 krásných letech v Allianz jít cestou vlastní praxe a vzdělávání, a to také proto, že rád pomáhám zvyšovat příjmy a zisk kolegům i z jiných společností, vždy v tréninku šitém na míru zadavatele.
Budu se hodně ptát, rozhodně budu chtít vidět obchod nebo manažerskou práci v praxi před tréninkem - aby byl naplněn cíl a očekávání, které si společně nastavíme.
Pokud jste dočetli až sem, pojďme se společně potkat. Řeknu Vám o nových trendech, nástrojích a koncepcích, které bychom poté mohli aplikovat i u Vás.